inga kommentarer om mitt jetefina bildinlägg, nejnej...

menasså ärligt, det är skojigt om ni kommenterar. bara så att ni vet :D

Nu är min första prao sluuut :( jag har verkligen trivts jättebra! Tyvärr så har den dock gjort mig jättesugen på att läsa medicin... jag som hade min framtid planerad. Usch vad det blir svårt :( men det är faktiskt en på min mammas jobb som är läkare OCH musiker! Hon är typ min förebild just nu :D

Men, åter till praon, jag har typ sett ut såhär



på dagarna, och under de stunderna  det inte har funnits något att göra så har jag fått sitta och fixa med en jättefin powerpoint om allt jag har gjort (och jag lovar, den är fett snygg, det var liksom någon timme per dag som var helt ledig...), såå den kan ni få se om ni vill veta vad jag har gjort för laborationer och så :D

Men nu är det bara att tagga till provspelningen till suso (:OOOO) på söndag samt till nästa prao i Norrköping! Wooohooo!!! Men nu får ni ha det så bra, pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0