K.A.L.L.T (-18 i spånga imorse...)

... ja! jag klädde på mig innan jag såg temperaturen imorse och tänkte "äsch, det går säkert bra" när jag såg den. Det var inte smart, jag behövde springa hela vägen till tåget för att jag frös så det gjorde ont annars, och när jag kom dit var det såklart en massa inställda tåg + förseningar. Haha, jag stod och hoppade på perrongen och började nästan gråta när vi inte kom på det första tåget som kom efter typ tjugo minuter. Haha, ja, det är såå synd om mig ;) men annars har min dag varit bra och nu är jag hemma (med varmare kläder) och ska laga mat, hejdå pussipuss :) <3

Kommentarer
Postat av: Louise

haha gosan då <3

2011-02-23 @ 21:16:38
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0