Schuberts 9:a+Slagverkskonsert+SON= Glad Ella :D

(SON = SymfoniOrkestern Norrköping)

Nu så är jag hemma! Min vecka har varit alldeles underbar, verkligen helt fantastisk. Jag tror jag berättade att jag fick sitta med i orkestern och spela hela tisdagen, ni har säkert hört det 1000 gånger nu men jaja. Det var helt fantastiskt! Kontrabsisterna och de andra musikerna var jättesnälla och duktiga, så har jag haft det jättebra där jag har bott i Linköping, och jag har även hunnit med att träffa min fina kusin som pluggar där och köpa billig choklad i Cloettabutiken (ni vet, fabriken ligger ju där) :D wonderfuul. <3
Nu ska jag med spotify's hjälp fortsätta spela igenom Schuberts 9:e symfoni i C-dur som orkestern har spelat hela veckan och sen ska jag börja äta på mitt nya lager av kexchoklad ;D puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0