sus-å-dus (i vårt blåa hus)

häjj sväjs, tiden går garnska fort och om jag inte berättade de förut så sov louise här natten till söndag och sen så var jag på hennes konsert på Södra. De var väldigt duktiga, men mina drömmar att gå där har ändå svalnat lite, och de vilda fantasierna att flytta till falun virvlar omkring i huvudet som aldrig förr. Trots att det antagligen aldrig kommer bli något mer än vilda fantasier. Men tänk om...

I alla fall, idag var det måndag igen, och det kändes som om jag inte har gått i skolan på hur länge som helst. Men nu är jag back in real life igen.. Men det var väl lite mysigt på sitt sätt kanske (: och sen så var det teater.
Japps, mysihysi, och nu så är jag hemmis och tröttis och måste städis. yeeeey. puss <3

Kommentarer
Postat av: louisi

coolt med falun. sök båda så kan du välja!

2011-02-23 @ 07:16:04
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0