hej

Hej! Jag vill göra ett inlägg, för inlägg är roligt. Men jag vet inte vad inlägget ska handla om. Förut brukade mina inlägg innehålla min dag ganska detaljerat och kanske något annat, men nu brukar det vara lite tvärtom. Men jag har inget "annat" att skriva om, så det får bli om min dag :)

Idag har jag varit i skolan (hahah oväntat), och första lektionen hade vi skridskor i ett jättefint isfrimärke i vasaparken i lite-för-kalla-kläder och -12 grader. Jag åkte de obligatoriska 20 varven och sen okstavligt talat flydde därifrån och in på espresso jpuse där jag seriöst tror jag köpte 2011's godaste och underbaraste latte som gjorde min dag underbar igen :D

Sen var det lite lektioneer, sen blev det ett typ 3:e världskrig i klassen för att alla missförstod specialschemat inför nästa vecka utom jag ( B) ) men mig ville ingen lyssna på, så jag fick sitta där med mina öronproppar som vanligt... haha, det är såå synd om mig.

Sen så åkte jag hem till Alvis, och hennes hår blev faktiskt ännu kortare, haha, det är lustigt att det nästan alltid blir kortare när vi ses ;)
Men nuu är jag hemma och trött, så nu ska jag gå, pouss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0