HEMMAA!

Jag är glader över att vara hemma trots att jag har haft det väldigt roligt :D jag hade faktiskt skrivit ett hejdå-inlägg, men det verkar inte ha funkat, men det tidsinställda gjorde det iaf :)

Som vanligt har jag tillbringat nyårsveckan med trevliga personer på ett mysigt och jättefint vandrarhem och sjungit i kör 5 timmar om dagen, åkt lite skidor, läst harry potter (nästa hela sexan och hela sjuan. JA jag är cool), spelat massa baas som vi lyckades klämma in i bilen, (nee, inte klämma), firat nyår och slutligen haft konsert i Dala-Järna Kyrka och sen behövt åka hem igen. Lika skojsigt som alltid :D synd bara att inte alvish kunde fälja med.

Nu tjatar mina padres att jag ska försöka skapa någon middag av det ytterst lilla mängden mat vi har hemma. haha, får se hur det går ;) puuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0