inlägg nr 500, wohooo

Jag får ta och be om ursäkt för lagom seg uppdatering, jag har... tänkt. ja. så är det. förlåt.

Jag kan med glädje också berätta att eftersom jag länge har haft tinnitus och lite allmänt känsliga öron osv så har jag alltid varit glad och stolt över min perfekta syn. Och nu så har den försämrats pga att jag har suttit så mycket vid datorn. hurra.

Okej, NUUU får min deppighet ta och ta slut. Idag har jag varit på Bosses Grand Final-konsert. Den var riktigt bra. Sen så har jag ätit på restaurang med min familj. Det var riktigt gott. Sen så har jag fått ett konstigt röstmeddelande om typ någon biblisk text från någon som enligt eniro ägde en något som hette typ lilltåns fotvård. Det var riktigt skumt.

Nu ska jag ta och sova, jag är riktigt trött. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0