Jag = bäst...

Okej, jag är sämst för att jag försov mig till den tiden då jag egentligen ska vara vid tågstationen, men jag är bäst för att jag hann med ett tåg en kvart senare och lyckades hinna till skolan ändå B)

Idag så har vi skrivit brev till de vi antagligen ska ha ett utbyte med i USA. En pojkskola... Och så tog vi bilder och skickade med med skolans jättebra kameror. Jag tror seriöst jag aldrig har varit så lik en trött gammal hund som på bilderna jag tog -.- xD

I eftermiddags letade jag i hela tre mataffärer efter hjorthornssalt, och jag hittade det i den sista. Det behövdes när jag skulle baka drömmar :D de blev jättegoda och jättesmå/söta, för de var gjorta i knäckformar ^^ (jag brukar inte gilla den smylien, men just nu passade den). Läger upp recept när/om jag orkar.

Nu ska jag mumsa, pussemums! ;) <3

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

Meh bakpulver !!!!!111(jag vet att du älskar dem in secret)



<3

2011-01-18 @ 22:37:34
Postat av: LÅWÄJS!

hahahahaha

b

ä

s

t

2011-01-19 @ 07:30:31
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: LÅWÄJS!

hahahahaha

b

ä

s

t

2011-01-19 @ 07:31:04
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0