the ants.

häääj C:

jag börjar redan koomma in i skolrutinerna och det är ganska skönt. Idag slutade vi tjugo över två efter att ha hittat ett knasigt band som hette Skitarg på spotify med frida, sjungit på estniska på musiken, ritat rum på spanskan och lite andra skojiga (måste sluta säga det! alvish, det är ditt fel...) saker, och dåå åkte jag och Alven till Myrorna. Jag hade aldrig varit där och tänkte att det kunde vara roligt att kolla. Efter ett tag kom Låwäjs också. Det var jättebra där! Det var lika fina kläder som på beyond retro fast billigare och dessutom har de andra saker också! Dit kommer jag återkomma :D jag fick med mig en stickad kofta och en blommig skjorta hem också. Sen var vi en stund hos Låwäjs och sen åkte jag hem. Trevligt trevligt.

Nu ska jag hitta på något annat, hej och då, snön lyser blå! (i månljuset... typ)

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

MOAHAHAHAHAHAHA

2011-01-12 @ 07:27:54
Postat av: LÅWÄJS!

hahaha skitarg är så roliga. speciellt du har keps och knarkar, och bryta nacken av en häst :D

the ants var fett bra!

2011-01-12 @ 19:01:41
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0