Bra dag! :D

jajjemän, idag har varit en solig (okej, inte sol heela tiden, men nu så!), glad och rolig dag! :D

Dagen började med en zpringtuur och sen lite shopping och fika på stan med fina tjejor. Najs! Nu ska jag packa vidare till konfan, haha, jag kommer seriöst ha med mig allt jag äger :P men det kommer bli jetekuul (jag vet att jag har sagt det men fortfarande!)

HAHA! Jag måste bara säga, här på bloggen så är det en ruta där det står typ "uppgradera din medlemsnivå till PRO så får du inga annonser på din blogg! Din nuvarande medlemsnivå: Bas", men jag tyckte det stod "din nuvarande medlemsnivå: Bajs"  jag tänkte, okej om de tycker det är dåligt att inte ha pro, men de behöver ju inte skriva bajs.... hahaha xD

Det var kult :) och vetniii? Imorgon kommer min mama och syster hem från västkusten med färska räkor till mig! Så himla glaaad, alla som känner mig vet att det är det godaste jag vet :D

Hoppas ni blev lika glada som jag känner mig av att läsa det här överglada inlägget, puss och kram!


typ så känner jag mig :D

Kommentarer
Postat av: Louise

bajs :'D

2011-06-15 @ 19:19:51
URL: http://furiadeamor.blogspot.com
Postat av: Alven - the one and only

Alva Söderbäck gillar detta

2011-06-16 @ 10:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0