Haha, asså, jag är ju knäpp...


.... O:) ♥




Hrm, anywayy så hade jag susokonsert i kungsträdgården idag, och det gick faktiskt riktigt bra :D kallt och regnigt var det, och Beethoven gick alldeles för fort för att min lilla hjärna skulle kunna hänga med, men annars så! :)
Sen så har jag börjat packa lite smått till konfan, kan inte fatta att det är så kort kvar! Jag åker på lördag, aah så taggad jag är, det kommer bli kul! :D
Och nuu ska jag dricka inte bara lite te, utan mycket te! Mohaha, trevlig kväll på er :)

Kommentarer
Postat av: louise

Hörde att mamma träffat er och att suso hade konsert, kommer nästa gång! :p

2011-06-15 @ 09:29:39
URL: http://furiadeamor.blogspot.com
Postat av: Alven - the one and only

Var det Trettitvåondelarna?? :o

2011-06-16 @ 10:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0