NU ÅKER JAG! :D

Nuuu sätter jag mig snart på pendeltåget som ska tamig till Nynäshamn som ska ta mig med båt till GOTLAAND och där blir det KONFAA! :D:D:D:D Taggad chey härborta asså :D

Så jaa, godnatt bloggen, hoppas du får det kult i din två-veckors-dvala som du antagligen kommer att hamna i eftersom det ju varken finns datorer eller täckning på det där stället ;) så återkommer jag sen som en lite brunare, lite coolare och lite kristnare brud :)

Och ha det så jättebra alla mina kära vänner som det inte är säkert att jag kommer kunna ha någon kontakt med! (om ni vill veta hur jag kommer vara efteråt hänvisar jag till texten ovan ;) )

Pusspusspusspuuusss ♥ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0