Hihi, ut på äventyr + tillbaka till vardagen

hej hallå!
hih, jag har fortfarande inte laddat in bilderna från kameran ( O:) ), såå jag får prata om lite annat istället.
Idag blir det tillbaka till vardagen igen, det är dags att säga hejdå till snöklädda alptoppar, nypistade backar och varm choklad i solen och istället säga hej till springturer till tåget pga försovning, förseningar i pendeltågstrafiken, läxor och så vidare. Men som ni vet så är jag ganska låt oss säga ovanlig att jag ändå kan tycka att det är lite mysigt med vardagar (: <3

Idag ska jag ut på äventyr med mina nya Pippi/Madickenkängor och min kontrabas <3 det blir skojigt.
Dags att gå, ha det bra hörni, saknar er <3

Kommentarer
Postat av: Louise

pippimadickenkängor :D fett fint!

2011-03-07 @ 07:03:18
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0