Lördag.

Idag har jag haft en dag utan något som helst inplanerat (för en gångs skull), och det har varit alldeles underbart. Det är såna dagar man kan använda till att göra saker man tycker om, men aldrig får tid över till.


Ett par strumpor pimpade i Happy Socks-stil med hjälp av textilpennor, ett litet kort och en början till ett självporträtt. Måste säga att jag är mycket nöjd. (: hann även med inte mindre än två soliga promenader först i mitt eget lilla bostadsområde och sen i Hagaparken. Gillaknappen liksåm.

och när jag ändå håller på så kan jag ju ta och visa de två inre hörnen på mitt skrivbord som jag måste säga att jag tycker är väldigt fina.




När jag gör sånt här får jag tanken om hur underbart det vore att ha en sån där fantastiskt vacker och inspirerande fotoblogg. Men det skulle aldrig gå, jag skulle aldrig någonsin orka. ;)

En riktigt härlig helg önskar jag er (och förresten, det är fortfarande jag trots att jag skriver lite myzko idag) <3

Kommentarer
Postat av: Louise

jag tycker att du skriver fint, jag! vad synd att vi inte kunde träffas :/ men saker lugnar nog ner sig snart. <3

2011-03-13 @ 09:17:07
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0