ojoj, tre dagar sen förra uppdateringen...

jag har fortfarande inte orkat ladda över bilder från kameran, haha, jag börjar undra om det är värt att lägga upp dom sen eftersom det nu var så länge sen. Jaja.

De två senaste dagarna har jag haft vääldigt ont i knäna. Antagligen pga snowboardåkning och lite annat. Det har varit värst att gå i trappor och så, men tidigare idag kunde jag inte ens gå normalt :( nu är det lite bättre i alla fall.

Sen så hade jag SOproov idag och det kunde väl ha gått bättre... ooch så har jag först haft näringslära på hemkunskapen och sen gått och köpt godis efter. Haha, fett ironiskt. Men det är fredag iaf... O:)

Nuu ska jag vila knäna (för det gör man ju iinte när man sitter vid datorn) ,pussaaar <3

Kommentarer
Postat av: lojs

visst jer dom zmå O:)

2011-03-12 @ 09:13:10
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0