frajdäj ögän

för det första innan vi börjar med det riktiga inlägget: AJJJ jag brände mig jättemycket i munnen på te nyss. Aj. jag kommer typinte kunna känna någon smak på felar dagar :'(

I alla fall, idag är det - för den som missat det - fredag, och jaa, jag tycker det har varit en riktigt fin vecka faktiskt... här hade jag kommit på värsta bra saken att skriva men den försvann när jag precis hade skrivit rubriken och brände mig på det där dumma téet... haha, fett irriterande :P

Idag har jag i alla fall haft praktiskt prov i hemkunskap, och... det kunde ha gått bättre, det kunde ha gått sämre. Och nu så är jag här hemma och håller på att baka lite till när min syster heddiiid kommer hem - det är ju inte varje dag en tjej blir tolv, ellerhur?

Nu ska jag nog återgå till min osedvanligt jättebra bok (http://www.bokia.se/langtans-rike-4266598) och kanske lite avlidningsmusik, alltså musik som är så bra så man avlider (ex. Regina Spektor – Somedays Salem Al Fakir – Dream Girl Regina Spektor – Sailor Song)

Ha en mysig helg nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0