Just nu känner jag mig...

... lite ensam. Kan bero på att jag är ensam hemma, att ingen svarar på mina sms, att min klass just nu sitter i skolan och äter bullar och dricker smoothie utan mig och att jag har spenderat i princip hela dagen på att sitta och titta på tv eftersom det är i princip det enda jag orkar just nu...
Meeen orka vara deppig, nu tänker vi på något roligare istället!

Hörni, det är ju fredag ju! Den 13:e också om det är någon som bryr sig om sånt..  Det gör inte jag ;)

Nu är min bror hemma också, så nu kanske det hela blir lite roligare så att jag slipper tråka ut er med mitt det-är-så-synd-om-mig-som-är-sjuk-snack.

Ha en jättebra helg nu och lycka till bästa 8AB på konserten ikväll! Själv kan jag nog inte vara med och sjunga, men jag kommer och lyssnar! Ni kommer vara grymmaa :*

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

Men jag såg inte förens seeeent :( Jag ville inte väcka dig <3

2011-05-15 @ 20:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0