Kult :D

gotlandsresan var jätterolig! Jag hann med allt möjligt, både att vara med mina kuliga orkesterkompisar och min numera blivande gudfamilj. Trevligt som tusan! Och icke sa nicke att det blev någon domedag heller (woow). Om det inte var för att i proncip alla bilder av någon outgrundlig anledning blev sjukt konstiga och fula så lägger jag inet upp någon. ;)

Idag så har jag varit i skulaan, och det märks att det inte är långt kvar! tagga zommar yao. Sen efter skolan så begav jag mig till good old Myrorna och fick med mig tre fantastiskt fina burkar hem. Asså hahaha tant here I come asså! Spenderar en massa min tid på att köpa inredning och sticka :P Men ärligt, burkarna var faktiskt sjuukt fina, asså åh <3 vore jag icke så lat så hade ni fått en bild.
Åh vad jag på ett sätt vill flytta hemifrån! Då skulle jag ha någonstans att ha alla mina fina saker, och jag skulle få bestämma hur allt skulle se ut själv :D och en massa annat skoj. Men säkert mycket läskigt också.

Sådär, ett litet babbelinlägg ingen måste läsa men som jag tyckte var roligt att skriva, besos på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0