lözenordsskyddat

Hej bloggisen som ingen läser just nu eftersom hittils ingen förutom jag kan lösenordet hihi :) om det inte är någon läskig hacker som hackar sig in här, haha :s

Idag så har jag varit i skolan (no shit sherlock) men jag cyklade inte idag eftersom mitt ont-i-knäet som jag har haft tidigare i år har blivit sämre igen :( borde nog kolla upp det snart...

Och imorgon så börjar killergame! Det är som mördarleken ungefär fast för stora barn och som pågår i flera dagar, haha! Det blir nog roligt, hoppas jag inte blir dödad på direkten iaf :)

I helgen har jag haft rep med suso, och det var lika kul som vanligt, och sen har jag bakat en hel massa, både hermankaka och två tårtor till kalaset min lilla syster (observera att det inte är särskrivet) hade igår. Det var... kul, men lite skrikigt med 12 tolvåringar... ;)

Imorgon funderar jag på att simma innan skolan, det verkar så härligt :) bara det att jag måste gå upp typ 5... jaja, det fixar jag!
Puss och kram på ingen än så länge! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0