sista dagen i skolannn

i alla fall för den här veckan för mig :D (och för alltid om man nu ska tro på det där snacket om att jorden ska gå under på lördag...) föör, imorgon bär det av till GOTLAND! Hihi jag vet att jag är där jätteofta men nu är jag faktiskt där med orkestern, inte teatern, konfan eller familjen som gångerna förut ;) Det ska bli jättekul!

Mitt arbete med koftan går framåt btw, och den blir hur fin som helst! Om jag lyckas med att göra den bra så blir jag glaad :D
Just nu sitter jag och har lite lätt panik för att jag inte har den blekaste aning om vart vi ska vara på idrotten som är typ... snart.

Jaja, tack för mig, och ha en mycket bra helg om jag inte hinner blogga mer ikväll. pÖss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0