18 av 30 elever i skolan idag...

... haha, sjukdom frågetecken? ;)

det var lite mysigt ändå att vara så få, och sen är det väldigt roligt att vi har en musikvikarie som gillar oss och tycker det är fett kul att sjunga med oss samt ger oss beröm, lite omväxling sisådär ;) neej, jag ska inte vara så hård mot Östen, men jaa...

Igåår så var det balett, och idaag så tog jag igen en balettlektion från den jag missade när jag var i USA, såå,  idag blev det både baslektion OCH balett på samma dag! Wihoo praty säger jag bara :D

Men nu är jag sjuukt trött, och det är så att jag (ehee) inte har gjort alla 748432857 st instuderings-uppgifter i religion som ska vara klart imorgon, så jag tänkte komma till skolan extra tidigt imorgon (skitläxa som snor min sovmorgon) och sitta och göra den. Feeeeeeeett skoj!...

Så jaa, puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0