ååh vad pinsamt...

jag har ju glömt bort bloggens treårsdag som var i söndags!

Men ja, grattis kära blogg, må det bli fler år med oss två!!! Bästa teamet ♥ ;)

Idag var jag på gymnasiemässan och träffade några fina människor och några tvåmeters-asläskiga killar som tvingade mig att vilja gå Engelska gymmnasiet och sen en massa annat folk från alla möjliga ställen. Själva mässan gav väl egentligen inte så mycket, har fortfarande mina val kvar sen innan, men det var väl lite intressant :) räckte med en dag dock, så imorgon är jag ledig! Då ska jag sova... haha

Ikväll blir det mys här, hoppas det blir det hos er också! pöz ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

jävla killar! långa människor är så läskiga....

(haha det var lite ironi i det jag sa)

2011-11-27 @ 15:21:08
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0