asså fy, vad kommer denna trötthet ifrån?

jag bara sover, sover och sover. känns det som. Ändå så är jag bara så TRÖTT med caps lock och kursiv fetstil. Fy.

Igår morse så försov jag mig till susorepet och kom efter lunch (hehe), men det gör inte så mycket nu för vi är numera 4 basar i sektionen!!!!! Så sjukt kul :D

Sen så hade vi lite folk här på middag och lite sådära... :)

Idag så har jag varit och köpt vinterskor med min mami och syster (köpte fiinaste skorna :D), och sen på vägen hem så joinade alven :D det var kul! sen så kom gretish och hennes familj över på fika (hahaha, f1 social familj vi är) och sen så gick gretish och jag och några till och såg nya tintin-filmen! Den var helt crazy mend ändå sjukt bra :)

Puh, har ändå hunnit med en del under helgen, och nu ska jag typ sitta och sega i soffan och sen sova, pusz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0