Berit blåser på och jag spelar på

Musik är fantastiskt. Det är det verkligen. Jag önskar verkligen att jag skulle våga satsa på det under gymnasiet. Helhjärtat. Men sen kommer den läskiga tanken om vad som skulle hända om jag inte blir en tillräckligt bra musiker och inte har någon teoretisk utbildning att luta mig mot... Usch. Men jag kommer nog gå musik i alla fall, jag kommer ångra mig annars. Men jag kommer ångra mig hur jag än gör... GAAH. Jaja.

Idag är det första advent och stormigt och jag har haft SUSOrep. Det var kul, trots att det vi spelar just nu kanske inte är jättekul allting :)

Dagen mysigaste var lätt att komma hem till doften av lussebullar som min fina lillasyster hade bakat och ljudet av när hon spelade jullåtar på piano. Det är fint med jul :')

Lalala nu ska jag läsa Harry Potter. Hejdåå

Kommentarer
Postat av: amanda

Men halllåååå eller?! Estetiska är ju bäst att gå! Dels utvecklas man inom musiken enormt mycket, samtidigt som det är högskoleförberedande + att man utvecklas mycket som individ person, och om man vill läsa till något annat sen tex läkare så behöver man bara läsa till no'n och ev. matten.



SAMTIDIGT SOM MAN HAR CHANS ATT BLI

MUSIKER PÅ HELTID OM MAN SATSAR, hur kan det fortfarande vara ett svårt val?!?!?!?!?!?!<3

2011-11-28 @ 15:28:11
URL: http://Www.Amanda-Moberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0