gå DIN väg!

Haha, hela den här veckan i skolan är en temavecka inför gymnasievalen, som heter något så ballt som Gå Din Väg :P

Men det är faktiskt ganska kul, idag fick vi rita upp vår livslinje, gå på föreläsning av en businesswoman och hennes arbetsliv och göra ett vilket-program-borde-jag-gå-test :) senare i veckan ska vi ha speed-dating med olika yrken (haha), typ gå på fler föreläsningar samt ha en endagsprao då jag ska praoa på kirurgavdelningen på Karolinska (så coolt!) :D

Gissa vad jag fick på testet? På första plats Natur, på andra plats Estet och på tredje Vård och Omsorg. Haha, låter som att min teori om att jag borde bli antingen musiker eller läkare är trolig, eller vad säger ni? ;)

Hursomheelst så är jag mest inne på att börja på Lilla Akademien just nu, men det kommer hinna ändras måånga gånger till ;)

Nu ska jag i alla fall gå till mina vänner Harry Potter och min nya kudde (dock lär det nog dröja ett tag innan jag blir trött eftersom det fortfarande är eftermiddag för mig), see ya babes! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0