GLAD!!!

Jag har nu hittat vart jag vill gå på gymnasiet :D

Var idag på Lilla Akademiens informationsmöte och blev helt övertygad om att det var där jag skulle gå! De kan specialordna med varje elev så att de får läsa alla kurser de vill och sen är musikundervisningen bra och åååh allt känns fantastiskt! :D
Jag kommer få jobba ihjäl mig om jag ska läsa full naturutbildning (3300 poäng till skillnad från det obligatoriska 2500...), men jag börjar och testar och sen om jag ba nej, jag ska bli musiker istället så kan jag bara hoppa av det och satsa helhjärtat på musiken!

Wihoo detta var bra. :D Nu ska jag bara bli grym på bas så att jag kommer in också... brb :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0