happ..

Idag har vi lyssnat på folk som berättat om sina yrken och gett tips om gymnasieval etc. Det var kul! Det var en sjuksköterska, en egen företagare, en advokat, en präst, en polis och en ekomom :)

men ekonimen skrämde mig lite, han ba "GÅ NATUR ELLER DÖ!", eller, inte bokstavligt, men nästan.... han gav en massa argument för hur viktigt det är att ta hand om utbildningen just nu som kan vara vääääldigt svår att få igen senare om man skulle ångra sig... Det gjorde mig sjukt osäker...... det kanske blir natur ändå...

För övrigt så har jag varit hemma, spelat baz och myst med min syrrapyrra (coolaste smeknamnet någonsin), och nuu ska jag väl.. vet inte.

Ha det kult, hejdå! (förlåt för tråkiga inlägg, jag ska försöka bättra mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0