Nu handlar inte allt om lucia i globen längre...

... på ett tag framöver ;) vi har haft våra två repdagar och sen ska vi repa någon gång till när det börjar närma sig :) Men WOOOOOOOOOOW det var SÅ coolt att få gå fram där i mitten av globen och höra när mitt namn ropades upp!!! Och just nu har jag 120 likes på min jag-ska-vara-lucia-i-globen-status på fb. Hähä :D

Iiiii alla faall, idag har jag muntligt geografi-prov och ska få tillbaka Fysikprovet (åh hjälp mig), meen annars så är jag rätt glad :)

Now it's time to borsta the tänder (åh vad töntig jag är när jag skriver), pussehejdå

Kommentarer
Postat av: Louise

haha, begrunda maneter låter som en perfekt aktivitet för mig ;)

2011-11-18 @ 14:56:32
URL: http://tocalapared.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0