oh beautiful saturday

Gooood eftermiddag! (HAHA, som i dunderhumor <3)

Min fredag/lördag har varit fin, efter en lektion med dissekering av ett kalvöga (jag vet att jag är galen som tycker sånt inte bara är jätteäckligt utan ganska coolt också) så hade vi en massa musik, sen lite muntligt förhör i Geografi som jag tror gick bra och lite annat skolgrejs. När dagen var slut och det var dags att bege sig hem så följde Alven och Gretisen med mig. Vi hade en fin och ganska spontan kväll och sen sov de över.

Imorse när tjejerna vaknade upp så åt vi typ det vi hittade i skåpen till frukost, och sen följde jag med dem till bussen.
När dom hade åkt så satte jag mig (duktig som jag är) med matten och tog hjälp av min kära NV-bror med de grejer jag hade kört fast med, och sen visade han mig en fin graf som blev ett hjärta :')

Nu sitter jag här och läser kanske världens finaste blogg enligt mig, http://elsa.elle.se/ Den är liksom nästan allt som är fint här i världen och lite till ♥ Snart ska jag bege mig till Gretisen för en till rolig kväll med henne och den mycket saknade tjejen Eira! Vi ska ha det kuult :D

Titta vilket långt och fint inlägg det blev! Är riktigt nöjd :) Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0