upp 05:45...

... och tagga för praodag på Karolinska Sjukhusets Kirurgavdelning! Dä ni :D jag är jättetrött och det första jag fick göra när jag steg upp var att ta bort nagellacket jag målade på igår kväll eftersom man inte får ha det på sjukhus... haha x)

Igår var också en ganska kul dag, vi fick en ganska flummig bilduppgift att rita oss själva som en form (typ taggig, anpassningsbar osv..), sen hade vi en ännu flummigare musiklektiongrej med pelle och sen lite annat gymnasiesökar-grejs.

Hursomhelst så ska jag borsta tänderna nu, ha det så bra idag! :*


Hiho, en lite random bild på mig som fjortonåring :)

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

haha sööt

2011-11-10 @ 21:27:56
Postat av: adnama

haha vilken söt bild

2011-11-11 @ 21:39:15
URL: http://www.amanda-moberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0