WiHOO

Glad tjej har ni här! Dagen började med matteprov som ju inte var sådär jättekul, det gick inte alls så bra som jag hade tänkt mig... Men sen hade jag tagit ledigt till eftermiddagen, så efter lunch så slutade jag och begav mig till Lilla Akademien (idag igen) för att möta upp fina Evelin!

Jag fick en liten rundvisning på skolan, och sen fick jag vara med på två lektioner. Och allt kändes så himla bra! Lärarna och eleverna var jättetrevliga, undervisningen kändes jättebra och... Ååh, allt känns underbart! Sorry Södra och alla andra skolor ni vill att jag ska gå på, men det blir nog Lilla för mig! Det känns i alla fall så nu :)

Såå, just idag har jag inga läxor, så det blir nog övning för mig nu under kvällen :) pussåkraam ♥

Kommentarer
Postat av: louise

Hmm, jag skulle kunna ge dig typ många anledningar till att inte gå där, men jag ska inte röra till det i huvudet på dig nu;)

2011-11-29 @ 21:27:18
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0