all I hear is sirens, waiting for the world to go down..

- sirens av Josefina sanner som suso ackompanjerade på min första susokonsert :)

orienteringen var väl helt okej, först var det sl-kaos (ovanligt) på vägen dit, men sen när vi väl började orientera så hade värktabletterna börjat fungera och det gick helt okej, och man fick gå hem efter att ha gjort sin karta :)) hiho meningsfulla inlägg jag gör nuförtiden.

Haha, på svtplay finns det någon grej som heter "15 filmer om att vara 15" med små filmer på typ vanliga 15-åringsproblem. Hittils har det kommit ut 7 avsnitt, och i 4 av dem så är det folk från min skola med :P haha, värsta af-serien yaoo ;)

Nuu ska jag göra något annat, jag ska nog antigligen inte gå på baletten ikväll eftersom jag är sjuk :/ såå det får väl bli en film eller något, puss!

Kommentarer
Postat av: Louise

nice att ta det lite lugnt!

2011-10-06 @ 07:14:21
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0