Mys <3

hiho, jag skickar roliga sms till roliga personer och har haft ett fett kuligt dygn!

I torsdags så sov jag över hos fina LoLo eftersom pendeltågen skulle sluta gå morgonen efter (=kaoz) så jag skulle få skjuts med henne på morgonen med bil så att vi skulle slippa trängas på de överfulla ersättningsbussarna :) vi pluggade ekonomi i flera timmar och var jätteduktiga :D

Just det, haha (eller, det faktiskt är inte kul), innan på dagen så hade jag ju fysikprov, och jag började gråta när jag kom till sista sidan. Det var så svårt, och jag visste att jag inte skulle kunna få MVG. Jag har så sjukt mycket prestationsångest, i mitt huvud så är G samma sak som IG, och jag kan inte nöja mig med något sämre än det högsta. Jag vet att det här är helt sinnessjukt, men så är det. Och jag tror faktiskt det har med min skola att göra. Jag vet inte vad det är, men det är något som triggar igång eleverna att trigga igång varandra, som; "vad fick du på provet?" "Hur mycket har du pluggat?" "åhNEEJ, bara VG!" osv.
Jag tycker verkligen det här är ett problem och att skolan borde ta tag i det, för det är en underbar skola annars! Så, nu vet ni, jag var bara tvungen att skriva det.

Sen igår så var det ekonomiprov, och det gick faktiskt bra! Sen så kände alla sig fett värda av helg och hela klassen börjar verkligen tagga sönder inför USA! fattaattviåkerpåONSDAG!! :DDD Omg säger jag bara :D

Efter skolan, så åkte jag och många andra finisar till Klarot och hade tacokväll och sleepover! Hur mysigt och roligt som helst ♥

Nu har jag massa saker att göra, pusss&kram (haha, mixat inlägg det blev ;P)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GLÖM INTE DET VIKTIGASTE I VÄSKAN BARA!!!

2011-10-24 @ 16:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0