Studiedaag :)

Halåj, min studiedag ska tillbringas med en väldig massa självdiciplin, för jagFÅRinteslösabortentilldagjagMÅSTEövatränaochplugga! Japps, såå, det är det jag ska göra idag :)

Förutom att jag har typ 280 sidor kvar att läsa i Utvandrarna till tisdag så har jag två feta prov nu i veckan (ekonomi och kärnfysik, mina favoriter), och sen hade jag tänkt ge mig ut och springa, och så öva bas förstås :D haha, enligt fb så är det basis födelsedag idag, hihi, det passar ju bra :)

By the wayy, inte för att skryta eller nåt, men http://svtplay.se/v/2567907/varldens_barn/tillsammans_for_varldens_barn?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2568644/sb,p103545,1,f,-1 hon som kommer in vid 2.10 är min kusin, bah så att alla vet :DD *inte alls jättestolt*

Men nuu får ni ha en bra dag, för jag tänker inte fastna vid datorn, sådetså! Puss!

Kommentarer
Postat av: aannaa

åh jag älskar de där step-snubbarna med blåa smokings!!! assköna :D

2011-10-22 @ 16:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0