yeeah :D

härlig dag! Jag är nämligen sågottsom frisk igen och har haft en fin dag i skolan med mina vänner och sen discobowling med Greta och Alven. Nice! Haha, har inte bowlat sen jag var 10, så jag var väl inte såå grym ;) men ändå!

Helgen blir nog hut maxad och nice som helst, först ska jag vara med på instrumentprovningen för kontrabasar när det kommer små barn som vill prova på instrument, och jag ska övertyga alla om att bas är så awesome som det är! Och jag ska spela Heja Bamse för dem, den sången som fick mig att vilja börja spela bas för så många år sen :')

Sen ska jag SITTA STÄMLEDARE I RADIOSYMFONIKERNA under vår konsert, och jaa... det finns väl inte så mycket att säga om det.. IT'S GONNA BE AWESOMEEE!! :D:D

Och seen ska jag skynda mig direkt från konserten till gotlandsbåten får att gå på återträff med min underbara konfaaa :DDD wonderful <3

Nu är det mys-time med familjen, puss

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

:D:D:D:D

2011-10-07 @ 23:33:38
Postat av: louise

men haha, du blev ju alltid så arg på mig när jag sa att du ville börja spela bas tack vare heja bamse ;D

2011-10-08 @ 21:33:41
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0