ååååh!

Asså min dag fick verklugen det typ bästa slutet man skulle kunna tänka sig!

Dagen började med regn, rusk och lite allmänt dåligt humör, men det blev bättre och när dagen äntligen var slut och jag skulle åka hem så tänkte jag testa om jag kunde lyssna på musik i hörlurar utan att det gjorde ont efteråt eftersom mina öron har blivit mycket mindre känsliga, och vet ni? DET GICK BRA!! Och lagom till när underbara Good Song med Salem kom så hade himlen klarnat upp och solen tittade fram! Hur underbart? SOM HELST :D

Hihiii, jag tänker ta det fett försiktigt och bara lyssna korta stunder på låg volym i början för att inte förstöra hörseln igen, men ändå! Åååh det är helt fantastiskt :D

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

JIPPIEEEEEE!!!!!!<3<3

2011-09-12 @ 20:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0