HELG!

asså... min helg har varit MER ÄN AWESOME. Ba så ni vet liksom. LIKSOMKOLLADETHÄRAA:


Okej att alla har sett den på fb, men DET ÄR JEDWAARD! Fattar ni?? Asså ååh ♥ jag och LoLo (som för övrigt fått mig att dyrka dessa underbara gossar) var näst längst fram i kön och vi fick kramar och autografer och jaanivetförjaghartjatatutdettasåmycket! Men jag tycker de är underbara! Jag och LoLo har gått runt och nördat jedward hela dagen idag i skolan, och många har sagt att dom tycker att dom är bajs, men jag tycker dom är najs! Haha nejmen.. jag blir lycklig av dem. :'D =:) =:)

I alla fall, efter signeringen så åkte jag till Alvens landställe.

Det var fint där

Och alven är ganska så fin hon med



Dags att sova, en brud som jag behöver det!

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

Love you!<3

2011-09-20 @ 00:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0