imorgon är idag, igår. igår är idag, imorgon... (kände för att ha en lite djup och filosofisk rubrik)

Maxad helg jag har haft asså! Jag har hunnit med en cykel-och fikatur med mami, fått jobb som barnvakt (:D), sovit hos Alven, haft susorep och nu mys med min finaste syster <3

Och min kärlek till Jedward har återvänt med full kraft, det har inte varit lika mycket nu under veckan, men nu så! hähä (fast jag ska inte bli lika jobbig som jag var förra helgen i alla fall..)

Och det där med att hösten bara är mörk, deprimerande och ful som jag jämt säger, det stämmer ju faktiskt inte riktigt...


Åh, färggranna lönnlöv är ju typ det finaste som finns <3

men hörni, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0