OMG!!!

Hej, jag vet att jag har varit sämst på att blogga men jag har inte alls varit på humör, men jag måste bara skriva det här för ÅÅÅH jag är så himla glad!! Jag känner mig typ såhär: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Jo, det är såhär att jag har, ända sen jag var liten, har drömt om att lära mig mig att dansa balett, men jag har aldrig vågat. MEN. Nu har jag "tagit mig i kragen" (haha) och bokat samt FÅTT PLATS PÅ EN KURS!!! De ringde precis och sa att jag var välkommen dit nu på onsdag för min första gång. GAH vad kul det ska bli!!!

Hahaha oj hjälp, asså, ingen kommer att få se mig dansa, haha, jag kommer typ se ut som bambi på hal is och en knubbsäl på samma gång xD men ändå!


Asså wow, ser ni hur vackert det är?

Nu ska jag gå och vara glad, puss och hej! <3

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

WIHOOOOOOO!

2011-09-02 @ 22:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0