louise&amandis lista som jag helt fräckt bara tog

ALLMÄNT...
Namn: Ella
Piercingar: Nepps, inte ens hål i öronen! det känns elakt på något vis att göra hål i sig själv, haha!
Tatueringar: Nein
Längd: En och förlång, nejmen 179 cm
Skostorlek: 40-41
Hårfärg: Naturligt brunblont (?) men nu lite henna-rödbrunt
Är du kär i någon: Det vet man aldrig... ;)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, jag gillar Stockholm :)) det klart att det vore kult att flytta hemifrån, men inte än
Tänker du på självmord: Inte alls!
Tycker andra att du är attraktiv: Vet väl inte jag , men det hoppas jag!
Vilket shampoo använder du: Schampokaka från Lush utan dumma kemikalier
Vilken parfym använder du: Inte så ycket, men Love etc är nice!
Vad är du rädd för: Uppstoppade djur och gamla saker, typ vasaskeppet (haha, jag vet att jag är töntig) och sen att det ska hända dem jag älskar någonting, men det är väl självklart?
Gillar du att tvätta: Asså, kul är det väl inte...
Gillar du berg-och-dalbana: Hehehe jaaaa :D

SENASTE...
Film du hyrde: Pans Labyrint
Film du köpte: Oj, det kommer jag inte ihåg!
Låten du lyssnade på: Lipstick (av Jedward).. O:)
Låten du hade på hjärnan: DiSTortion (av, ja gissa vilka..) ;)
Låten du laddade ner: Haha, jag är för oteknisk för att ladda ner...
Personen du ringde: Alven, tror jag
TV program du tittade på: Meastro
Personen du tänkte på: De jag lärde känna lite idag på baletten! :)

FAVORIT...
Mat: Grillat med klyftpotatis eller Strömstadsräkor med aioli ♥
Låt: Oj, det går ju inte att välja... Men Good Song (Salem Al Fakir), Somedays (Regina Spektor) och My Miss America (Jedward) gör mig alltid på underbart humör!
Sak att göra: Tänka, prata, umgås, leka, spela musik, vara glad...
Sport: Sport är ju verkligen inte min grej, men balett, simmning och promenering är underbart!
Dryck: Kaffe är ju gött, och bubbelvatten!
Kläder: Tror nog det är mina mörkblå shorts med hög midja tillsammans med min gröna blus :D
Film: Ännu en såndär jättesvår fråga... Tror nog faktiskt att det är Amelie de Montmartre, den är så vacker och lite finurlig på något vis!
Bil: Det bästa vore om det inte fanns dumma bildar med avgaser...

ANTAL...
Gånger du varit kär: Beror på definition, men några gånger...
Gånger ditt hjärta brustit: Nej, inte direkt
Hjärtan brustit på grund av dej: Det hoppas jag då inte!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: En gång vad jag kommer ihåg nu
Ärr du har på kroppen: En massa på knäna efter att ha ramlat x) och ett på tummen

SENASTE...
Bok du läste: Of mice and men som vi läser på engelskan... den var lite mystisk och långtråkig
Personen du fick mail av: Facebook..
Personen du fick brev av: Ruben, min konfapastor
Personen du fick sms av: Amandis
Gången hela din familj åt middag tillsammans: för typ en timme sen :D

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag:
Varit i skolan och sen dansat balett :)
Var det kul: Jaa! Lite tråkigt/läskigt att typ alla gjorde illa sig på idrotten imorse bara...
Hur tidigt stiger du upp: 6:15 på vardagar, annars typp typ 10:30-11 om ingen väcker mig (jag älskar att sova :D)
Gillar du att slåss: Nej, inte alls!
Vad ska du göra ikväll: Öva lite bas, plugga lite geografi och gå och lägga mig tidigt
Är du seriös: Inte alltig, men när det behövs, albolut!
Vad är du allergisk mot: Ingenting!
Var har du ont: Knäna...
Använder du hårspray: Har typ gjort det 2-3 ggr i mitt liv...
Kan du stå på händer: nej
Favoritserie: Jag som aldrig kollar på tv...

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Både och! Dock kanske inte samtidigt alla gånger...
Gillar du ketchup: Inte så mycket
Är du glad nu: Jajjemän! Jag är en glad brud :D
Var du glad igår: Japp, det klart att jag inte var överlycklig varenda sekund, men överlag så var jag glad!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Haha, känner jag någon som inte jobbar på sjukhus... nejmen jo det gör jag
Vad dansar du till: Pianisten på baletten x)
Stockholm är: Min hemstad och en underbar plats!
Göteborg är: Ett ställe jag bara åkt förbi med bil...
Kan du sjunga: Jo, det tycker jag då allt!
Mer värt än guld: Kärlek!
Spaghetti eller makaroner: Beror på vad jag är sugen på... haha, vad tråkig jag är, men jag säger väl pasta då
Ett land jag helst vill besöka: Just nu är jag sjukt taggad på att resa till USA, men annars skulle jag vilja åka till Spanien, Paris och kanske jobba som volontär i ett u-land!
Ska bli kul: Framtiden! Ska jag då allt se till :D
Ska inte bli kul: Läsa ut Utvandrarna i svenskan...
Sparar till: USA-resan just nu
Väntar på: Inget speciellt... Att jag ska få gå och sova? haha
Pålägg som gäller: Västerbottensost! Eller parmaskinka! Eller hummus! Mums vad gott det är!
Dagens dryck: vatten!

Tack och hej leverpastej eller vad man säger

Kommentarer
Postat av: louise

"känner jag någon som inte jobbar på sjukhus... " hahaha

2011-09-22 @ 20:00:35
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0