klockan är 11:11

Och jag har redan varit ute och sprungit, duschat OCH börjat packa inför imorgon! Duktig chey vare hära.

Igår åkte jag hem från min favoritplats på jorden, nämligen mitt landställe vid havet ca 20 mil norr om Göteborg. 7 timmar tar det att köra dit med bil, och ganska ofta är det kallt och blåsigt, men det gör inget. Jag blir så sjukt lugn, glad och harmonisk av att vara där! Alla min barndoms somrar har tillbringats där, och jag hoppas att det fortsätter så. ♥

med le alven i somras <3

I alla fall, igår åkte vi via Göteborg för att vi skulle släppa av Heddid där som skulle ta tåget till en kompis landställe. Jag gick bara runt och sjöng

http://www.youtube.com/watch?v=EzGCNZDe9bU till alla... HAHAH x)

Nu ska jag packa vidare, för imorgon bär det av mot LULE!!! Efter månader av planering så ska jag, Alven, Gröt och Beirut åka och hälsa på Agnuttz (aka JÄRNFLICKORNA)! :D

Hadetbra, puss hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0