Vårens första dag

Nej, det var det inte idag om man tänker på vädret, men för det första så är det titeln på en fantastisk låt av finaste Laleh, och för det andra så kändes det lite så för mig idag.

Fick tillbaka två prov varav båda var riktigt bra resultat för första gången på länge (snälla ta inte åt er, jämför bara med mig själv) samt ett slutbetygsresultat jag har varit orolig för men som nu slutade i det bästa! :D dessutom har jag nu ikväll varit på mysig släktmiddag hos lillkusinen Emma som har blivit stora cheyen 6 år och insett att vi två som det ser ut nu kommer att gå i samma skola nästa år! Helt sjukt, men mest av allt kul! Det här med gymnasiet känns mer verkligt för var dag som går.

Kompis det går bra nu. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0