Nattbloggning

Hejsvejs på er finingar, nyss hemkommen från en fin (men kanske en aning spårad) fest hos min vän Frida så sitter jag nu här och tänkte visa lite stuff från min nya vän instagram (följ litetsaftkalas om ni har lust!)


Här är då tre av mina förbaskat fina vänner som var med och firade igår kväll med moi på Friday's vid Kungsträdgården. Lite högt ljud, men fett härligt sällskap och god mat som kompensation!


Efter en sväng förbi sommarbion i rålis så drog sedemera jag och fina Eira hem till hennes s j u k t fina lägenhet på lilla essingen för tedrickande och sleepover. En sån här frukost på balkongen förmiddagen efter skadade ju inte riktigt!
Och sen på kvällen så var det dags att fira bemärkelsedagen med min fina, underbara familj. Augustisol, uteservering på Norr Mälarstrand, trerätters med ett födelsedagsljus i efterrätten. Perfecto.
Nu -> sova. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0