25e december in the lajf of me

Min jul var så fin. Orkar inte vara svartsvår tonåring och måste erkännna; jag älskar julen. Har så mycket fina nära och kära jag är så tacksam att jag får ha i mitt liv, och flera av dem har jag firat med de senaste dagarna.

Hahahah, alltså jag måste skratta åt mig själv när jag dagen före julafton tänkte att "JAA, imorgon får jag äta julmat!!!!....... och öppna presenter, just det..." hahah så rolig. Och att jag har fått en så fin relation till mat och inte tycker julklappar är så jätteviktiga längre gör mig så glad. Och stolt.

Annars förflöt min juleafton med släktingar, julmat, sällskapsspel, världens finaste Karl-Bertil Jonssons julafton och massa mys. Har haft det väldigt fint med andra ord :') Hoppas ni också har haft det fint, vare sig ni har firat mycket eller lite eller inget alls!
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0