Jul to the lov

Idag fick jag jullov! Dock känns det lite sorgligt eftersom jag tycker så mycket om min finafina klass och finafina skola. <3 vi ses igen om 18 dagar!

Innan det blev lov så lyckades jag hinna med att spela solo på en konsert, något jag har gjort så sjukt för lite under min tid som musiker. Har aldrig varit så nervös inför en konsert förut, och det gick väl sådär... Men jag överlevde! Och nästa gång ska det gå bra också (:

Det som väntar imorgon är sovmorgon, pepparkaksbak och the Hobbit. Inte helt fel med andra ord. Julpussar och kramar!


Kommentarer
Postat av: Louise

på highland lad spelade du ju solo i alla fall ;)

god juletid <3

2012-12-24 @ 10:10:47
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0