Tgif bokstavligen

Är verkligen så galet glad att det är fredag idag. Den här veckan har varit så sjukt intensiv att jag inte ens vet var jag ska börja.

Efter mattenationella och allt det där i tisdags så var det upp tidigt på onsdagen igen för skoldag, rep+konsert tillsammans med AF i engelbrektskyrkan, alltså åh, nostalgi med af-jul/luciasånger! :') Därefter begav jag och några till oss iväg ut till yttre Haninge för att sova hos fina Linnea och sen gå upp 04.30 på torsdagsmorgonen för att lussa. Jag hade behövt gå upp ännu tidigare om jag hade sovit hemma, men det bra ganska plågsamt ändå...

Alltså åh, lussningarna med klassen. Jag trodde aldrig jag skulle få uppleva en så fin lucia som jag har gjort på AF någonsin igen. Och visst, allt var inte exakt så som det "ska vara", kören lät inte lika fantastisk och några av de finaste sångerna var inte med. Men ändå var det så sjukt fint och mysigt. Jag älskar min klass <3

I vilket fall, fick inte sova förens halv 11 på torsdagskvällen pga två konserter till och sen har vi haft rep inför Lilla Akademiens julkonsert under dagen idag. Plus att jag har övat 3 timmar.

Helg yes please. (om det var för långt att läsa så kan ni ju alltid åtminstone kolla på den här bilden när jag är trött men försöker vara söt tärna ändå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0