Fölsedagar, basfix och annat fint

Ååååh vad jag måste få berätta om min fantastiska dag!

Först kom jag till skolan efter att ha suttit uppe och gnällt/övertröttskrattat mig igenom en massa plugg på kvällen innan och på morgonen innan sovmorgonen och hade biologiprov. Det gick sådär, men jaja. Sen hade jag mitt spanska-föredrag, och det gick jättebra! :D
SEn så var det lunch, och eftersom detta inte var någon vanlig dag utan inget mindre än Gretas 16årsdag (GRATTIS VÄNNEN ♥) så satte vi på ögonbindel på henne och ledde henne bort till ett jättemysigt och gott crêperie nära skolan där vi åt lunch!
(gretaaas biild)
Efter en sån härlig lunch så var det slöjd, sen kom min fina mami och lämnade basen till mig. Den behövde jag nämligen för att kunna ha mitt svenskaföredrag som handlade om just den. Det gick också grejt!
Efter denna händelserika skoldag så slängde (nej slängde gjorde jag ju såklart inte ♥) jag upp basen på ryggen för att åka till baslektionen, något som är betydligt lättare sagt än gjort när det är rusningstrafik mm. Sen så hade jag lektion, och sen var min snällärare så snäll att han körde mig och basen till en basfixarkille som skulle fixa stränghöjden på min bas. Och det gick fett fort! Han bara fixade lite så var det klart :D så nu har jag en nyfixad fantastisk bas och är glaad :D
Och WOHOO nu är allt gjort! Det.känns.SÅ.skönt!!! Och jag har sovis imorgon till 10, wonderfuul ♥ nu vill jag bara sova, PUSSOCHKRAM på er!!!

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

:)

2012-02-05 @ 12:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0