Host host...

Vi börjar misstänka myckoplasma eftersom det aldrig går över utan snarare bara blir värre... Går det inte över snart blir det antibiotika!

Har trots detta haft en väldigt fin helg med först sleepover hos Gröt med Alven och sen fezt hos Beirut med samma herrskap (+ Agnes via skype, teknikens under ♥). Najs!
Såå, jag sitter nu hemma, fryser, lyssnar på Laleh och försöker överväga om jag ska lägga pengar på att gå och se henne själv eller att typ spendera upp allt på fina second handgrejer... Hmm, svårt där!
Tänkte bara uppmuntra detta inlägg med denna underbara (ja, jag missbrukar orden underbar och fantastisk) bild jag hittade på tumblr. Fina vänner har jag minsann ♥
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0