näe men jag orkar faktiskt inte...

Efter en lååång dag med en massa konstigheter som slutade klockan 16:20 ute i tjottahejti efter att ha gjorten massa konstig matteproblemslösning (som säkert hade kunnat vara kul om det hade varit någon annan gång och någon annan stans), då jag efter att ha avbokat baslektionen för att gå hem och  plugga ett (på riktigt) berg av historia och fysik, så kommer jag hem till en sjuk familj och måste fixa middag också.

Jag vet att jag gnäller och att det finns väldigt väääldigt många i världen som har det sämre än mig, men jag orkar faktiskt inte.

(jag förstår om ni inte fattar någonting av inlägget, men jaja)

cheers!

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

naaaaw 3 :/



KÄRLEKSPOWER!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2012-02-16 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0