Ojski

Vårt internet har definitivt börjat tänka på refrängen nu, det går icke så fort...

I alla fall så har fastan hittils fungerat bra, har typ mer än halverat min tid vid datorn (:O helt sjukt) och har tack vare det fått tid över till att plugga, läsa, koppla av och umgås med familjen! Värt som tusan :D
Och igår var det sol! Vissa stunder mitt på dagen så kändes det verkligen som vår när vi satt ute på skolgården :') och såklart, Grattis Sverige till vår nya prinsessa! :D
Nu har jag verkligen inte tid att sitta kvar här, jag ska alldeles strax åka till skolan och gå på föreläsning av en man som är jude och som satt i koncentrationsläger under förintelsen. Det ska bli väldigt intressant och, nej, inte roligt direkt, men ja ni kanske förstår vad jag menar.
TAGGA SPORTLOV NU!!! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0